loading...
ام مهسا
مهدی بازدید : 2 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

ی نگاه مهر تو آینهء فردای من 

رنگ چشمانت عسل ریز است ای دریای من

مثل گلهای سحر مثل کبوترهای عشق 

غرق شادی می شود با یاد تو رویای من

نو بهار زندگی یک فصل از غمهای توست

من غمت را دوست دارم ای گل زیبای من

کاش می شد زندگی را عشق را مهربانی را 

هدیه میدادم به تو ای عشق بی همتای من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
لطفا نظر بدید اگه دوست دارید اسمتون و عشقتون توی این سایت بیان شه لطفا توی قسمت نظرات بیان کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عشقتونو معرفی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 1,040